Przeskocz do treści

Sprawozdanie z działalności Zarządu wspólnoty budynku przy ul. Gryfa Pomorskiego 54 w okresie 01.07- 30.09.2017

Sprawozdanie z działalności Zarządu wspólnoty budynku przy ul. Gryfa Pomorskiego 54 w okresie 01.07- 30.09.2017

Zarząd w III kwartale zajmował się zatwierdzaniem do realizacji wniosków i skarg mieszkańców dotyczących zgłaszanych usterek i prac remontowych związanych z użytkowaniem lokali.

Zarząd wystąpił do ZDiZ w związku z utrudnieniami w wyjeździe z hali garażowej spowodowanymi niewłaściwym parkowaniem. Postulowaliśmy ustawienie znaku zakaz parkowania na wjeździe w uliczkę osiedlowa. Nasza skarga została rozstała rozpatrzona negatywnie – zwrócono uwagę, że zakaz parkowania wynika z przepisów kodeksu drogowego i mieszkańcy mają prawo zagaszać naruszenia do Straży miejskiej. Odpowiedz ZDiZ publikujemy na stronie internetowej wspólnoty.

Na spotkaniu organizacyjnym w dniu 21.09.2017 roku ustalono że Zarząd rozpocznie realizację zaproponowanego programu od następujących punktów:

  1. Podjęcie działań w celu zapobieżenia cyklicznemu podtapianiu hali garażowej - p. Andrzej Worzała
  2. Stworzenie strony internetowej poświęconej naszej wspólnocie na której publikowane będą m.in. materiały dotyczące Wspólnoty, ale również za jej pośrednictwem będzie można zgłaszać problemy i postulaty - Tomasz Leroch
  3. Okresowy przegląd klatek schodowych i usunięcie zgłaszanych usterek  - p. Andrzej Wierchoła
  4. Kwestia sieci telekomunikacyjnej Netii à wyjaśnienie i sprawdzenie możliwości poprowadzenia w sposób nie oszpecający klatek - Tomasz Leroch
  5. Publikacja kwartalnych raportów dotyczących działalności Zarządu wspólnoty - Tomasz Leroch
  6. Uporządkowanie kwestii zieleni i większa dbałość o przycinanie krzewów, nasadzenia itp. p. Elwira Kosznik i Tomasz Leroch

 

Dodatkowo dodano do listy zadań dwa punkty:

  • opracowanie regulaminu Zarządu - p. Andrzej Worzała i Tomasz Leroch
  • sprawdzenie możliwości wyciszenia mechanizmu bramy garażowej - p. Andrzej Wierchoła

 

Jednocześnie ustalono że następującymi zadaniami Zarząd zajmie się w trybie późniejszym:

  1. Remont dachu w zakresie koniecznym do docieplenia mieszkań na górnych kondygnacjach oraz uzupełnienia ubytków poszycia dachowego
  2. Rozpoznanie możliwości zwiększenia ilości pojemników na śmieci w śmietniku współdzielonym z Wspólnotą Gryfa Pomorskiego 56 poprzez zwiększenie jego powierzchni
  3. Rozmowy z BOB-em na temat pozycji kosztów, którymi są obciążani członkowie wspólnoty na przykład utrzymanie zieleni w miesiącach zimowych, administracja hali garażowej, opłaty za doręczanie korespondencji i inne.

 

Zachęcamy do zapoznania się ze statusem realizacji poszczególnych punktów na stronie internetowej wspólnoty: http://wspolnota54.pl/informacja-o-stanie-zaawansowania-realizacji-punktow-programu-zarzadu/